我不是你們想的那樣,也不是我以為的那個樣子。

我想我被控制了,是甜蜜的負擔,它在我夢裏哭,它在我夢裏笑。

我想,我在試著彌補小心魔。

我朋友說人的另一面就是inner child,它會跟著人長大,到了老的時候精神衰弱會反過來控制你。

不過我知道,我的小心魔會一直很愛我,就像我也愛我的小心魔,至少它讓我的夢變的有趣,說不定我們會處的很好。

 

I am not the person you think, neither the person I thought.

I think I am controlled, by my sweet burden in my dream, crying and smiling.

I think I am making this little demon up.

My friend said the other side of a person is their inner child; it will grow up with people, and when they were 60s or 70s, demon will take the charge in turn.

But I know, my little demon will always loves me, just like how I love my little demon. At least it lit up my dreams frequently, and probably we will get along better than this.

arrow
arrow
    文章標籤
    demon
    全站熱搜

    李小雅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()